Translate

dilluns, 6 de novembre del 2017

Feng Shui viscut: Sabatilles per sabates

Abans de comentar aquesta imatge, fer notar que correspon a un rebedor un pèl estrany perquè és un rebedor "extern", com si fos al replà d'una escala per entendre'ns.

Quan vaig demanar opinió als meus seguidors a través de les xarxes, algú va expressar incomoditat en sentir com si alguna cosa li hagués de caure al cap. Certament, si algú seu en aquesta bancada, pot experimentar aquesta sensació. És més, tancar la porta d'una revolada, un corrent d'aire... podrien fer trontollar i caure les ampolles buides que hi ha al prestatge. Amb aquests coses sempre cal anar amb compte i evitar riscos. El fengshui és, per damunt de tot, harmonia.

M'agradaria destacar un fet simbòlic: Veure un rellotge només arribar ens condiciona a viure presoners del temps. 

Dit això, el que em va portar a parlar d'aquesta fotografia són les sabates desades a sota del banc.

Els qui em llegiu sabeu que sempre parlo de neteja, ordre i buit com a principis indispensables abans d'aplicar fengshui en un espai. Hi ha res més brut que la sola d'unes sabates? La idea de treure'ns-les abans d'entrar a casa i de posar-nos-les en marxar em sembla fantàstica. Un costum nipó que crec que hauríem d'importar sense pensar-nos-ho gens. 

Si voleu llegir més consells sobre entrades i rebedors, feu clic aquí.

fengshui@montsemilian.com
www.montsemilian.com

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada